تاریخ شفاهی

    فرم ثبت تجربه

    ثبت تجربه

     تجربه، جوهر یادگیری سازمانی است که از موفقیت‌ها و شکست‌ها بدست آ‌ید و مستندسازی تجارب، یکی از روش‌های اساسی توسعه و انتقال دانش محسوب می‌شود. 

     
    امید است با استقرار نظام علمی مستندسازی تجارب خدمتی کارکنان دانشگاه، نویدبخش ایجاد چارچوبی جهت بهره‌گیری از دانش بومی کارکنان و مدیران و نهادینه‌ سازی مدیریت دانش باشیم. 
     
    بعضی از اهداف مستندسازی تجارب
    - حفظ دارایی های فکری و سرمایه های مهم یعنی تجربیات 
    - تلفیق بهینه متون کلاسیک آموزش مدیریت با شرایط بومی و ایجاد هم افزایی
    - انتشار متون مدیریت علمی بومی
    - ایجاد ابزارهایی برای کمک به بهبود سیستم ارتقاء و انتصاب مدیران و کارکنان
    - ایجاد چارچوبی برای مبادله دانش بومی مدیریت
    - کاهش هزینه‌ها به علت کاهش راهکارهای مبتنی بر آزمون و خطا
    - ایجاد زمینه‌ای برای افزایش خلاقیت و نوآوری