نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

ثبت و سفارشات کتابخانه

     
مجموعه سازی عبارت است از فرایند نیاز سنجی، انتخاب، سفارش، تهیه و دسترس پذیرساختن محتوای منابع اطلاعاتی مورد نیاز جامعه کتابخانه از راه‌های خرید؛ اهداء؛ مبادله و ارزیابی مداوم آنها
 

فعالیت ها

1- نیازسنجی در خصوص منابع مورد نیاز اعضای هیأت علمی ، دانشجویان و پژوهشگران  

2- تهیه و تأمین کتاب‌های فارسی و لاتین مورد نیاز

3- مهر نمودن و ثبت کتاب‌های دریافتی به کتابخانه و ارسال آن‌ها به فهرست نویسی

4- تهیه قبض انبار و درخواست خرید و انجام موارد مربوط به امور مالی

5- شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی کتاب و خرید بر اساس درخواست‌های رسیده

6- انجام کلیه امور مربوط به منابع اهدایی پس از شناسایی و بررسی های مربوطه

 

همکاران:

 

نام و نام خانوادگی

سمت

شمارۀ تماس

پست الکترونیکی

معصومه خداوردی

کارشناس ارشد و مسئول بخش

061-33330010-19
داخلی 5008

khodaverdi.m@scu.ac.ir

سارا نورایی

 

کارشناس بخش

61-33330010-19

داخلی 5008

saranoorani@yahoo.com

 

 

چگونه می توانیم پیشنهاد خرید کتاب، به کتابخانه مرکزی دانشگاه بدهیم؟
در صورتی که نیاز به خرید کتاب از سوی کتابخانه دارید یا پیشنهاد می کنید  کتابی به مجموعه اضافه شود، بعد از اطمینان از عدم وجود آن در کتابخانه، می توانید فرم الکترونیکی پیشنهاد خرید کتاب(فارسی ولاتین)  را در صفحه اول پرتال کتابخانه ( http://lib.scu.ac.ir ) و درقسمت فرم های الکترونیکی تکمیل فرمایید. درخواست شما به مسئول سفارش کتاب ارسال می شود،در ضمن می توانید درخواست خود را از طریق تماس با بخش سفارشات با شماره داخلی  5008 پیگیری نمایید.



 

فرم چاپی پیشنهاد خرید کتاب فارسی

فرم چاپی پیشنهاد خرید کتاب لاتین